Nieuws

Vanaf 2 december klantgeleidingssysteem bij dienst Burgerzaken

Vanaf 2 december werkt de dienst Burgerzaken in het Administratief Centrum met een klantgeleidingssysteem. Bezoekers aan de dienst Burgerzaken moeten vanaf dan een ticket nemen aan de onthaalbalie. Na het opfrissen van de lokettenzaal, is het klantgeleidingssysteem een volgende stap in een betere dienstverlening naar de burger toe.

“Wie vanaf 2 december een bezoek brengt aan de dienst Burgerzaken, zal niet meer zomaar kunnen doorlopen naar de lokettenzaal. Je zal een ticket moeten nemen aan de ticketzuil die zich aan de onthaalbalie bevindt. Aan de ticketzuil kan je meteen aangeven wat je nodigt hebt bij de dienst Burgerzaken en nadien rustig plaatsnemen in de wachtzaal”, legt burgemeester Jo Fonck uit.

“Als het jouw beurt is, wordt jouw ticketnummer opgeroepen op de informatieschermen. Het scherm geeft meteen aan naar welk loket je moet gaan. Op deze manier is er geen onduidelijkheid meer over naar welk loket je moet gaan of wie er voor jou stond aan te schuiven. Dit klantgeleidingssysteem is, na het opfrissen van de lokettenzaal, een volgende stap in een betere dienstverlening naar de burger toe”, zegt schepen Andy Depetter.