Nieuws

Okay Welle test Bring Me service

Een half jaar lang testen klanten van OKay, OKay Compact en BioPlanet ‘BringMe’ in zes winkels.

 

Deze service valt het best te omschrijven als een kruising tussen een intelligente brievenbus en een lockerkast met verschillende compartimenten. Klanten kunnen er pakketjes van alle webwinkels wereldwijd laten leveren en versturen.

Tijdswinst, gemak en respect voor de privacy zijn de belangrijke voordelen voor de klanten die gebruik willen maken van deze service.

 

Wat is BringMe?

 

BringMe begon in 2012 als een intelligente thuisleveringskast, maar is intussen ook beschikbaar voor kantoorgebouwen en winkels. Een BringMe Box ziet eruit als een grote kast met verschillende afgesloten compartimenten en een groot touchscreen.

Klanten kunnen er eenvoudig en veilig pakjes ontvangen, terugsturen en verzenden. Koeriers van om het even welke pakjesdienst kunnen pakketten achterlaten in de BringMe Box. Zodra een pakje wordt afgeleverd, krijgen mensen via de bijhorende app een notificatie. Bpost komt daarnaast op

regelmatige basis pakjes ophalen om te verzenden.

 

De BringMe Boxen worden tot midden mei getest in zes filialen waaronder OKay Welle,

 

“Onze winkels hebben hun nut al bewezen als afhaalpunt”, zegt Jan Van Holsbeke, divisiemanager Verkoop bij OKay.

 

“Deze test is de logische volgende stap. Met deze boxen kunnen we onze klanten een extra service, gemak en tijdswinst aanbieden. Bovendien genereert het mogelijks extra traffic naar de winkels in kwestie.”

 

Na de testperiode wordt een grondige evaluatie gemaakt.

 

NDB©

Foto : Okay Herent